Solbeställning.

Rackarns!! Hade skrivit ett långt och härligt inlägg om en massa bra saker, men VIPS så försvann allt! Typiskt!

Ja,ja. Nu får det bli ett förkortat.

Idag har jag varit på BVC med tjockisen. Här kommer siffrorna..

VIKT: 7.345 g
LÄNGD: 62,3 cm

Hon har alltså ökat med ett halvt KILO på två veckor.. Bra jobbat stumpan! =)
Mina siffror kommer inte att läggas ut i offentligeheten på ett bra tag...

På Fredag åker vi till glada hudiksvall för att fira midsommar med Mr´J familj. Ska bli galet trevligt även om jag misstänker att den "lokala regnskuren" kommer parkera ovanför vårat sillbord.. På kvällen lyxar vi till det lite och bor på Hudiksvall stadt. Hello frukostbuffén, Here i come!! Ska bli farligt gott! =)

Längtar vansinnigt mycket efter prinsen nu. Även om jag vet att han har det kanonkul på landet, så värker hjärtat när han inte är här.. Men snart så! På Måndag kommer han och på Tisdag åker vi till morfar i Dalarna! Tänk vad kul det ska bli! Inget går ju upp mot ett par sommardagar vid Siljan med nära och kära! Då hoppas vi dock på finare väder. Jag beställer därför, här med inför Stella, grannens hund som skäller och er läsare om fint somrigt väder med sisådär 20 grader minst och molnfri himmel HELA nästa vecka. Tack så mycket.

Nu ska laxen in i ugnen och Jullan in i duschen.

Mycket kärlek till er!




Allmänt | |
Upp