Summer of ´09

Hej Hopp!
Vi börjar med lite kort från helgen:

Inpackade ungar på väg..=)

Midsommar!

Farmor, Stella, Faster och Kusin Vitamin!

Svägerska och Svåger

Stella fick en fin "Matta" av värdparet. Super fin!

Stella gillar att slappa på hotell...


kusinerna!

Midsommar i Glada Hudik kan jag varmt rekomendera.

Idag har jag, Mr´J och Stella varit i Stinsen och inandlat lite krimsKrams till Kreta. Ni vet, allt som behövs när man ska resa med barn. Solskyddsfaktor, parasoll till vagnen, sommarklänningar, rakhyvlar (dock ej till barnen som jag hoppas att ni förstår!), skötlappar, badkläder med UV-Skydd, badkläder utan UV-skydd osv.. När vi väl packat vagnen full så åkte vi hem och hämtade Prinsen! Han är härligt solbränd och med smutsiga knän. Det är ju ett bevis på att man har haft kul!
Nu har vi badat och rensat bort all lort och smuts ur öron, mellan tår och i hårbotten och satt på sig pyjamasen.

I morgon blir det en dag med mycket att göra! Pass måste ordnas till Stella och lite samtal om blivande dop måste göras. Dessutom har jag ju numera 2 barn med mig. Jag glömmer ju lätt att det tar lite längre tid då..=) Men det ska nog gå finfint!

Nu säger jag over and out för idag. Hörs i morgon!

KRAM
Allmänt | |
Upp