Lego?

Sådärja! Natten var lite kyligare idag i alla fall.. Lovely!

Idag är Prinsens sista dag på Dagis och nu måste jag iväg och köpa någon present till fröknarna. Vet inte vad jag ska hitta på. När jag frågade Prinsen vad han tyckte vi skulle köpa så fick jag till svar: "Varför inte lite Lego? Det skulle dom tycka var kul!". Fast jag tror nog inte det..

Pratade med Stellas läkare i morse också. Ville höra lite om Stella kan bada i poolen när vi är på Kreta med tanke på hennes tidigare Urinvägsinfektion. Det var skönt att höra att det inte var några problem alls. Inte för att vi ska doppa ner henne i vattnet stup i kvarten, men det kan ju vara mysigt om hon får doppa sig lite i alla fall.

Hoppas att ni får en härlig dag så hörs vi sen!

KRAM

Hittade lite kort från när vi var på Kreta Sommaren-2007. Åh, vad jag längtar tillbaks! Även fast vi denna gång nog inte har möjlighet att ligga i solstolar och läsa ut 8 böcker på en vecka eller dricka fräsiga drinkar.. Och bikinin kommer helt klart inte sitta som sist.. Men i alla fall! =)









Allmänt | |
#1 - - Preggo-P:

Men lite kortspel på balkongen kanske ni hinner med ;)

Upp