Fullspäckad dag utan bäbis.

Tjoho där ute!

Vilken dag! Som Prinsen sa när han sprang in genom dörren och flög in på toaletten idag..=)
Vi vaknade lite för tidigt, Sedan fick Prinsen bestämma vad vi skulle göra idag. Då bar det iväg till IKEA i Barkaby där Prinsen ville bada i bollhavet..!! Jag och Mr J sa inte direkt nej utan skuttade glatt in och upptäckte då att lekavdelningen är under reparation. STÄNGD.. Aj,då.. Prinsen fick hänga med ett varv i den stora blå butiken och efter en chokladbakelse i restaurangen var ledsamheten för bollhavet som bortblåst. Då åkte vi till Haga-parken och gick på fjärilshuset. Vi släppte in Prinsen som sprang runt, runt, runt och försökte rädda sig från alla läbbiga fjärilar. Han ansåg att de inte var lika vackra på nära håll.. Jag och Mr J svettades. Visst tittade vi på vackra djur, men framförallt svettades vi. Tropisk värme känns inte helt okej när man är gravid i 9:e månaden och har en egen kroppstemperatur på sisådär 43 grader..
Efter någon timme där åkte vi till Mio i Täby. Sedan tvättade vi bilen, åkte hem till Världens bästaste Maja och hämtade 3 pussel och efter det åt vi pizza..=) Nu snickrar min underbara man. Prinsen ligger i sängen och lyssnar på Sune och jag sitter med sammandragningar i vardagsrummet och lägger pussel. Livet känns väldans fint. Jag är mycket nöjd.

Nu ska jag lyckas sätta ihop ramen. Kort kommer i morgon.

Tjofräs!

Allmänt | |
#1 - - Miss C:

Asså, så mycket som ni gör bara måste den där bäbisen ploppa ut snart!! PUSS

Upp