Fy bövelen!

Nu orkar jag inte ha den här magen längre. Så nu vill jag ha tips och ideer på hur jag ska få ut "Tullan".
 Att lägga pussel och titta på "efter tio" med Malou verkar i alla fall inte ge resultat..
Så snälla ge mig tips!

//Tjockan


 

Allmänt | |
#1 - - Malin:

Låååång promenad i rask takt? Therese värkar tog fart efter 2,5 tim promenad i ganska rask takt.

Springa (el gå fort kanske snarare =) ) upp o ner för trappen där hemma?

Ricinolja (att dricka alltså)- fast det är iof inget jag på allvar rekommenderar. Det kan ge en väldigt snabb effekt efter vad jag förstår. En kusin till mig föddes hemma, de hann inte äns in till sjukhuset efter att min faster druckit ricinolja.

En färdknäpp ;)

Fast eg så är det nog bara att härda ut och in vänta Tullans egen vilja att komma ut, tyvärr. Jag provade ALLT (utom ricinolja) när jag väntade Elliot och det tog ändå 13 dagar över tiden innan han ville ut. Kramar till dig i väntans tider!

Upp