god morgon!

Lördag morgon! Bollibompa-TV och ingen frukost. Måste gå och handla. Är så sugen på nybakat bröd, latte och
liknande.. Kanske smiter iväg och "låtsas" handla och istället smiter in på smörkransen och tar en lugn morgon med bara mig, dagens tidning och någon annan som gjort frukosten..=) Vore såå härligt! Inte ska vi börja tala om hotellfrukost..!! Åh, vad smarrigt!

Idag vet jag inte vad som ska ske. Hoppas att det kan bli en lunch med vännerna från söder som är här uppe och hälsar på. Jag ska nog inte föda barn, för Mr J är bjuden på en födelsedagsfest ikväll som jag tycker att han ska få gå på. Han får dock köra bil och sörpla coca-cola, men alla hans vänner är där och jag tror att dom kommer få skoj.
Nej, nu ska jag titta på Nicke Nyfiken innan jag drar mig mot affären..

//Jules

PS: Maja, nu ligger besöket i riskzonen.. Pusslet är klart!



Allmänt | |
Upp