Kvinnor som hatar män?

Så är det bara en vecka kvar då..=) Får vi hoppas såklart!

Bion gick väldans bra igår. Trodde inte att min "lilla" rumpa skulle klara av att sitta i en trång bio-fotölj i nästan 3 timmar, men tack vara Stieg Larssons fantastiska story gick timmarna nästan för fort.. Jag är väldigt nöjd med hur filmatiseringen visade sig. Självklart saknade jag lite små detaljer precis som alla andra men i överlag är jag mycket, mycket nöjd! Måste dock ge min guldbagge till Peter Haber. Ingen pratar om hur otroligt proffsigt han tar sig an sin roll. Nu kan jag knappt titta på Beck längre. Mikael Nyqvist gjorde även han sin roll med bravur och nu längtar jag ihjäl mig efter tvåan och trean. Är såå nyfiken på hur de ska bli. Känns som en omöjlighet att kunna få med alla detaljer från dom två böckerna. Hmm.. Spännande!

Idag måste jag bege mig till leksaksaffären och inhandla de sista presenterna till Lill-Prinsen eftersom han kommer hit imorgon! =)  Även ganska skönt att ha dom klara ifall bebis "ploppar" ut innan den 12:e..=)

Stor Kram


Allmänt | |
Upp