Mysig etta med kokvrå..

Skulle tjäna en massa pengar ifall madamen där inne skulle betala hyra.. Får väl se den större bysten som kompensation antar jag..
Nej, alltså ingen bebis än. Hon verkar trivas mycket väl där inne. Jag trivs inte lika väl här ute dock. Men det struntar väl hon i..
Har varit lite slapp på pussel den senaste tiden, men nu är jag i farten igen! Hej, vad det går! Bloggen har dock hamnat lite i skym undan av detta.. Förlåt.

Idag ska en kille komma och hämta vår gamla soffa som vi i stort sett "skänker" bort på blocket.. Ska bli skönt att bli av med kalossen som bara står och tar galet mycket plats tillsammans med vår nya soffa.. Om någon vill sova över har vi i alla fall väldigt gott om sovplatser för tillfället! =)

MIddag ska snart planeras som vanligt och jag har torka.. Hjälp. Skulle vilja äta ute varje dag. Inte så ekonomiskt men smarrigt. Hmm.. Nu måste jag radera restaurang-menyn ur huvudet och kika in i skafferiet. MORS!

//Julle

Ps: Är självklart fortafrande upprörd för Lördagens resultat, men känner nu att det kanske var bättre att Malena vann än Ugglan i alla fall..

Allmänt | |
#1 - - Jessica:

Förstår att du är upprörd blev jag med :-) Men som du nu nyss skrev, bättre med denna opera-låt än snälla snälla... Ibland undrar man ju vad folk har för musik smak alltså :-)



Hoppas lilla flickan tittar ut snart!! Kram

Upp