Natti Natti

Jag kom ut på en härlig promenix! Solen bländade mig och jag njöt! Gick med halvlätta steg mot "kola-snöre-affären" och kröp sedan hem. Blev helt slut av lite motion och vårvärme. Svettades sååå mycket inne på ICA.. Känns som att min kropp är ett eget element för tillfället. Idag när Mr J kom hem var hela huset öppet. dörrar och fönster stod på vid gavel. Jag njöt av den friska kylan. Det gjorde inte Mr J. Han hade nämligen arbetat ute hela dagen och var jätte frusen.. Stackarn. Han stod bra länge inne i duschen och när han var färdig var det imma i stora delar av hemmet..=)
Nu ska jag krypa ner bredvid honom isängen och försöka sova lite.
I morgon lovar jag att lägga upp lite kort, det var länge sen. Om jag inte föder barn det vill säga.. ;-)

Fina drömmar.

//Mamman 

Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Skit i korten, föd barn istället!

Upp