NY

Tänk va! Att hon kom ut till slut! Hade nästan gett upp..=)

Hon är för tillfället ett ganska argt barn.. Eftersom hon är en liten tjockis som varit van med enorma mängder mat varje dag så kräver hon fortsatt meny även här utanför.. Dock har inte Arla-kossan börjat rinna till riktigt än, så Stella tycker inte alltid om sin mor..  Att svälja en massa luft framkallar även högt luft-tryck i ändan. Detta uppskattar inte heller Stella.. Hon är ganska kräsen den lilla tösen.

Jag har inte sovit på 2 dygn och har därför inte hört av mig till så många då jag känner mig lite hög på lustgasen fortfarande, men återkommer så fort jag hittat en balans i vardagen..=)

//TVÅbarnsmorsan..!


Precis ny!



*LYCKA*

Allmänt | |
#1 - - Ansi:

Bullan har kommit=) Måste kännas grymt! Hörs när det börjat lugna ner sig. Pöss Ansi

#2 - - Anonym:

Tittatitta det blev en f***



Grattis!!



Schweinschteiger

#3 - - Julia till Sweain!:

Sweini!! Visst är hon fabulös! NÄSTAN licka vacker som sin mor! =) Saknar dig massor! Kommer snart in och pimplar kaffe! KRAM

#4 - - Anonym:

Detr säger du till alla...



Vi ses

//Scwieni

Upp