Prins-Fredag!

Japp! Idag kommer Lill-Prinsen hit igen! Som jag längtat! Har precis suttit på golvet och slagit in de presenter jag lyckats köpa. Några fler blir det nog, men då vill ju självklart Mr J vara med också!

Drömde en massa konstiga drömmar inatt igen, men denna natten handlade enbart om svartsjuka. Vaknade nästan arg på riktigt. Usch, det finns roligare sätt att vakna på. Och gnälla ska man väl inte gör så länge det bara var en dröm! =)

Packade om BB-väskan igen idag.. Vad ska man ha med sig egentligen? Ska man förbereda sig på att få stanna länge eller bara över natten? Det står still i huvudet när jag försöker tänka efter.. Vilka hygienartiklar är värda att släpa med sig? Självklart tandborste, deo coh liknande, men behöver jag shampoo/balsam osv.? Hmm.. Tål att funderas över.

Nej, nu skulle det sitta fint med en bebis.

//J
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Jag skulle tagit med mig shampoo och balsam, man kan ju bokstavligt talat känna sig ganska skitig efter en förlossning.. ;) Och då är det ju skönt att ta en dusch och även tvätta håret. Mycket trevligare med egna grejer då ju. Annars behövs ju inte så mycket. Första gången hade vi typ 3 väskor med allt tänkbart. Andra gången hade vi typ ett varsitt ombyte till mig och Patrik, pyjamas och kläder att åka hem i till Elli. +En egen filt och något gosedjur. Å dextrosol! :) Coca-Cola har jag haft med mig båda gångerna också. Å kamera!!

Å va spännande för er, det är så jobbigt och samtidigt roligt och spännande att gå och vänta på att det ska sätta igång!

#2 - - Maja:

Namn: Maja skulle det stått också på mitt förra inlägg..

Upp