SorryLorry!

Förlåt för den torra blogg-dagen..=)
Har haft en bra dag, bebislös till trots!  Sovmorgon efter en galet jobbig natt. Städade och rensade Prinsens rum och kastade hela TVÅ svarta sopsäckar! Och han har inte ens märkt det än! Dagens ungar säger jag bara..=)
Var sedan med på dagis en timme innan vi gick hem och spelade Peter Pan på Tv-spel! Jag var grym! Prinsen vart väldigt imponerad av sin mor måste jag säga! Jag är som skapt för att leva i landet ingenstans!
Miss C med söt C kom förbi en snabbis nu på kvällen och det var härligt att få ses! Även om det bara är en kort stund så fylls min positiva pott på. Nu klarar jag några dagar till! Tack! =)
Nu har jag tryckt i mig popcorn, coca cola och havrebollar. Det är jag värd anser jag.
Nej, lite Betapet och sedan sängen.

POSS

Ps: Är det bara jag som snart dör av värme? Behöver inte längta mig bort till varma länder.. Jag behöver bara vara jag. Svettets drottning! Hell yeah!
Allmänt | |
Upp