Tjockis!

Nej, jag föder inte barn. (Om det är någon som undrar.. Det flesta gör det nu för tiden..=)
Jag får faktiskt inte föda barn nu, för jag ska gå på bio i morgon. Jag ska äntligen se "Män som hatar kvinnor" med mina söta flickor. Har längtat så mycket så nu får tösabiten faktiskt ligga där inne och kura några dagar till. Fast inte för länge, för så kul är det inte att vara tjock, osmidig och grå.
Igår köpte jag ett nytt pussel! =) Min underbara man körde ut i snöstormen och letade pussel med mig. Det är riktig kärlek det! Men nu har jag ökat antalet bitar. 1500 stycken blev det denna gång. Kan ha tagit mig lite vatten över huvudet, men nu har jag i alla fall något att göra..=)
Snart kommer Vincent och Fröken L hit. Underbara ni som inte bara underhåller barbamamma utan dessutom köper med sig lunch! Mycket trevligt!

Smaklig måltid! Tack så mycket!

//J
Allmänt | |
#1 - - Maja:

Har 3 st 1500 bitars pussel här hemma på Stekelvägen. ;) Säg till om du behöver några fler pussel, ifall du går över tiden eller så. Puslandet måste bli en ganska dyr vana i längden. Hihi.

Kram på dig om bebben! :)

Upp