Torsdag

Ännu en lugn natt med Stellan! Hon är så härlig och mysig på nätterna! (Detta kanske jag får äta upp vid senare tillfälle...)
Men hon har inte skrikigt en enda gång inatt. Hon sover, bajsar och ätit 2 gånger. Riktigt super barn än så länge..=)
Var på toaletten inatt och såg mig snabbt i spegeln.. Släng dig i väggen Cär! Dolly Parton och jag ligger kanske på samma nivå.. Haha.. Skönt att amningen kommit igång ordentligt i alla fall!
Måste även få tjata om SOLEN!! Tänk vilket härligt väder vi har turen att få njuta av! Tänkte nog sätta mig på baksidan med en kopp kaffe i solen en liten stund.. MYS!
I eftermiddag kommer BVC på ett hembesök och då får vi se vad snorpan väger och prata om hur allt går. Ska bli skönt att slippa springa ner till deras lokaler med lill-tjejen.

KÄRLEK

//VI 4:a


Busan med Faster Sofia!



Morgonmys i soffan i nya fina klänningen från Pilliluttan m. familj!



Pappas Flicka!



Mina barn! Tänk att jag har TVÅ! Galet! =)
Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Ååhhh, äntligen! Jag har ju väntat hela dagen =) Jättefina bilder!

Kärlek till er i massor!

Upp