Vår stjärna!

Välkommen till världen STELLA!



21 Mars 2009  Kl. 17:52

4380 Gram 52 cm lång


 

Allmänt | |
#1 - - Pillan:

ÅÅÅÅÅ vilken stjärna!

Största grattis till er alla!

Pussarna och kramarna

#2 - - Maja:

Å, grattis!!



Satt och tittade på förlossningsklinken igår och bestämde mig för att två barn räcker..

Men så ser man fotot på er lilla Stella och minns hur magiskt det är när man får träffa sin lilla nya familjemedlem och då känner jag mig inte lika säker på att två räcker. :)



Kram på er!!

#3 - - Jessica:

Grattis!! Vilken liten sötnos!! O fint namn ni valt. ha det så bra kram Jessica

#4 - - Carro:

Åh, vilken söt tuss. Såg Jonas foto på facebook, tycker hon liknar honom lite (men hans näsa är rak förstås).

Bra jobbat mamma och pappa och storebror.

#5 - - Ahh vilken raring!!!Hon ar verkligen underbart sot!!:

#6 - - Lisa:

Ahhh vilken raring!Underbart sot!!!Grattis!!!!Jag onskar att jag kunde vara dar och krama er allihopa!!!

#7 - - Linda Minasdotter:

Vilken bestämd liten fröken och fantastiskt söt! Åh jag måste komma och hälsa på lilla familjen.

Kärlek/L

#8 - - Jessica S:

Fining! Ta nu hand om varandra Poss!

#9 - - Tezzi:

Grattis Julia, vilken liten sötnos!

Säger som Maja här ovanför, jag hade också bestämt mig för att två barn räcker, men så ser man lilla Stella och alla minnen från när man fått upp sina egna guldklimpar på magen kommer tillbaks och nej då är det verkligen inte lika självklart längre..Gaah! ;)

Upp