Friday!

Tack alla söta för fina komplimanger! Ni är goa!

Jag och Stella var svårstartade idag. Vi låg båda två i sängen och tävlade i sträckning. Vi ligger alltså bredvid varann och ni vet sådär morgonsträcker på oss. Stella vann med hästlängder. Ingen kan morgon-sträcka som Stellan helt enkelt.

Idag ska vi göra ganska lite. Sen ska vi hämta Prinsen. Sen ska vi åka till mormor Mona och äta middag.
Beställt: Lasange. Härligt!

Prinsen var på sin första fotbollsträning igår! Han hade älskat det! Det ösregnade, men Prinsen sprang och sprang och blev inte berörd av det dåliga vädret. Det är ett lag med pojkar födda 02-03 och han var jätte duktig! Han blev tydligen stort besviken när timmen var över och han blir tvungen att vänta en hel vecka till nästa träning.
Åh, vad stolt jag blir!
Jag ska självklart inte bli en jobbig mamma som "bestämmer" vad pojken min ska syssla med på sin fritid med vissa saker tycker jag på riktigt är trist och andra super skoj!
Jag vill tex inte sitta i en ishall 4 dagar i vecka och hela helgerna. Dessutom är hockey-prylar SVIN-dyrt!
Pingis tycker jag också är en ganska trist sport att sitta och titta på..
Men Fotboll är ju fabulöst! Jag kan reglerna, inte alls så dyrt och dessutom ser man hur spelarna ser ut. Inte en massa skydd som gör att alla ser likadana ut..

Nej, nu ska jag lägga mig i ryggläge och njuta av en kopp kaffe..

PUSS



Prinsen på sommarfesten!



Fika på gården.



Gullefjun!



Mina!



 

Allmänt | |
#1 - - Therese:

Så Sebbe ska också börja spela fotboll?

I Ifk Österåker eller? Där spelar Tilde, fast hon har träning på onsdagar.. :)

Ha de bra!



Kram T

Upp