Hit och Dit

Morgon Morgon!

Har precis avverkat första anhalten idag. BVC. Stella växer som hon ska och det är skönt tycker jag.
Däremot fick hon feber igen igår och idag är hon förkyld igen.. Suck. Men barnmorskan sa att det är ganska vanligt när man äter antibiotika. Att immunförsvaret blir lite naggat i kanterna och att förkylningar och liknande gärna sätter sig då.. Men hon är pigg och glad Busan. Äter massor och kissar som hon ska, så jag känner mig inte orolig.
Ska dessutom till barnläkaren kl.13:00 och uppfölja UVI. Så jag och Prinsen ränner fram och tillbaks över byn idag. Ser ni en genomsvettig morsa, en skuttande 6-åring i shorts (han VÄGRADE att sätta på sig något annat än de nya tuffa jeans-shortsen..) och en nysande bebis så strunta i att hälsa. Vi har antagligen bråttom, då jag inte är världens mest planerade person.. Försöker fortfarande att hantera TVÅ barn själv..=)

Må bäst!
Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Lilla snuffan! Tur hon e pigg ändå =)Och skynda lugnt idag!

Hahaha, ett av husen igår, var Popa Olaves, hahaha!

PUSS

Upp