Idé-torka..

Jag måste göra något. Känner att efter nästan en vecka hemma så har jag liksom ingenting att dela med mig av till er. Detta måste det bli ändring på!
Fast det blir svårt med tanke på vad jag ska göra idag. Jag ska gå till Centrum och köpa diskmaskins-tabletter, skötlappar och toalettpapper.. Vad ska jag göra med dessa saker så att det blir något intressant att skriva om? Kanske linda in Bostadsrättsföreningens konstiga ordförande i toalettpapper? Ta ett bad med diskmaskinstabletterna istället för badbomber? Ställa mig på gatan och erbjuda rump-torkning med Pampers super braiga skötlappar för en femma?
Något måste jag komma på..

Status för Lill-Stellan är för tillfället: Temp- 37,2
                                                                   Antal bajsningar idag- 4 ggr. (Därav inköpet av fler skötlappar)
                                                                   Nattsömn- M V G med ett litet break på 30 minuter vid 03:00 - tiden..
                                                                   För tillfället sovandes i vagnen.

Status för Stor-Jullan för tillfället: Temp- Antagligen som vanligt 36,7 eller nått..
                                                               Antal bajsningar idag - 0
                                                               Nattsömn - V G har sovit på ena armen, så det blixtrar och dunkar i den än..
                                                               För tillfället sittandes i soffan med en kopp kaffe. *gäsp*

Trevlig dag Gott folk!
Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Har hon -37,2???? ;)

"Snart" kommer jag och förgyller dina dagar =)

PUSSEN

Upp