Det efterlängtade kortet..

Sådärja. Så var sista teorilektionen slut. Känns lite dumt att jag redan gått klart den nu, när jag ligger så långt efter med körningen. Nu för tiden skriver man ju teorin och kör upp samma dag, så det gäller att vara perfekt på båda områderna. Men som tur är har man möjlighet att "hoppa på" nästa teorikurs också om man vill. kostnadsfritt! Sånt gillar vi! =)
Min körlärare vill sätta upp ett uppkörningsdatum så att jag får en morot och känna lite lagom press. Känns så långt borta just nu, med tanke på min körning.. Men jag SKA ha mitt rosa kort INNAN stellan fyller 1. Där har ni det. Innan 21 Mars 2010 ska jag vara klar. Helst skulle jag vilja ha det redan i Februari. Nu ni. Nu kan ni pressa mig också. Rackarns. Nu finns det inget utrymme att misslyckas..

God Natt

PS: Har jag lika skräckinjagande påsar under ögonen i morgon också, lovar jag att ta ett kort som ni kan återanvända som "Happy Halloween" kort nästa år...

Allmänt | |
Upp