Finbesök!

Hej Hopp!
Nu är äntligen den "magiska" Fredagen här! Jag ska bara packa ihop Stellerts saker och sedan bege mig mot Mörby. Där kommer mor min att stå och vänta. När jag kliver av så kliver mamma på och sedan är jag barnfri! =)
Först ska jag ha en spännande körlektion i dagsljus och sedan ska jag åka hemmåt och förbereda för kvällen. Det blir inget storslaget, men TV´n ska vara avstängd, vi ska dricka vin och äta god mat. (Orkar inte räkna vuxenpoängen längre.. Jag har redan fyllt potten..)

Igår kväll fick vi ett härligt besök av "Tils och Nove" från GBG. Det var ett skojigt överaskningsbesök och det firade vi med kladdkaka och kaffe! Det är så fasasfullt trist att vi bor i olika städer. Skulle vilja kidnappa kvar dom här uppe i Huvudstaden så att vi skulle kunna träffas oftare. Men vem vet, kanske kommer dom tillbaks från "sveriges baksida" när studier och liknande är avklarat! =)

Nu måste jag sätta på mig ansiktet och börja planera lite!

//JULIA



De fina två på västkustens vatten..=)

Allmänt | |
Upp