Hängig

Idag blir jag inte så aktiv. Det gick jätte bra och smitigt att ta sprutan och både jag, Jonas och Stella var väldigt duktiga! ;-)
Efter vaccindosen åkte jag till Mörby och hade en mycket lyckad körning. Visst får jag upprepa många moment för att det ska sitta, men jag lär mig sakta men säkert!
Ingen av oss reagerade på vaccinet på en gång, men inatt hade Stella en liten otålig kropp. Det blev att ligga i soffan hela natten med lillskruttansom vred och vände på sig hela tiden.. Själv började jag känna mig frusen och armen började dunka, så vi låg här nere och tyckte synd om oss själva..=)  Nu är bara armen öm, men jag är fruktansvärt trött efter natten. Stella däremot är piggare än vanligt och tycker att mamma är förfäligt trist.
Så nu blir det till att vara lite pedagogisk! Må så gott, gott folk!

Allmänt | |
Upp