Helg!

Nu är jag tillbax!

Helgen har varit full av äventyr! Jag är väldigt nöjd! Handledarutbildningen i lördags gick fortare än jag trott.. Men det kan ju bero på att jag älskar att prata om bilkörning och trafikregler..=) MrJ var dock en aning uttråkad..
Barnen och mormor hade haft den kanon. Inga bekymmer där inte! På kvällen åkte vi hem till Jonas syster i Solna där vi firade halloween på riktigt! Barnen var utklädda, det serverades blod-dränkta maskar, fladdermusvingar, avkapta fingrar och svart spagetti med blodsås. Det var fabulöst! Hela lägenheten var utspökad och det var två mycket trötta ungar som totalslocknade i bilen på väg hem..=)



Igår var det dags för min sovmorgon och när jag vaknat åkte vi till täby.. Min fina man tyckte att det var dags för nya skor och jacka till mig..=) Vem är väl jag att säga nej till den fina idén?
Det blev en timmes varv i Täbban och på vägen hem serverades Mc Donalds för hela slanten. Prinsen var i himlen..




När sedan skymningen föll var det dags för mig att gå på bio igen! Det var Michael Jackson och "This is it" för hela balletten! Miss C hade dessutom bokat "PLUSSTOLAR" så vi låg i stort sett ner och käkade popcorn och njöt av kungens perfekta musik. Det var super och en tår i ögat kom såklart..

Idag är Prinsen tillbaks i skolan och jag och Stellan måste ta tag i hushållet. Plikten kallar!

PUSS

Allmänt | |
#1 - - Jessica:

Mysigt!!!

#2 - - Pillan:

Var har du tagit vägen??

Upp