Klänningsdjungeln..

Pojken är i skolan, mannen jobbar, Stellan röjer. Allt är som det ska..=)

Sitter och tittar runt på tärnklänningar till mig och miss C på nätet.. Vilken djungel! Det finns så mycket färger och former att man blir helt förvirrad..=) Det är ju världens bästaste Lisinen som gifter sig i Juli! Hon tar med sig halva Irland hit till Swedala och ställer till med ett dunderbröllop som jag längtar så mycket efter! Ska helt enkelt bli fabulöst! Men det är svårt att finna rätt på internets lilla bilder tycker jag.. Ska planera en heldags butikbesök i mellandagarna när Lisa är hemma i stället. Ska bli lövli! =)

Nu ska jag stryka!

PUSSEN



En väldigt spontan bild av det blivande brudparet..=)

Allmänt | |
#1 - - märi:

Bra att du e så härligt huslig Jules!



Guuud så spännande med klänningen! Jag ska hålla ögonen öppna oxå!



PUSS

Upp