"KRYPKÖRNING"

Hejsvejs!
Idag har Stella lärt sig att krypa!! Alltså, hon har ju "dragit" sig fram på mage i en månad ungefär, men det resulterar ju alltid i tvärstopp när en eventuell matta kommer i vägen..=) Men idag helt utan förvarning kröp hon på riktigt och dessutom tog hon 3 korta små steg helt själv! Ni kan ju bara ana hur löjligt stolta vi var! Här få ni se! (Även denna gång får ni bortse från löjliga föräldraröster..)




Kan ni gissa vad vi lockade henne med??....



Japp! Det blinkande modemet! Vi snackar ju om 2000-talet! Vad lockade man med förr i tiden? Mariekex? Kottar?

Efter en storshopping på Willys blev jag uppplockad av min fina körlärare Mia. Jag fick ta mig ut från Willys hysteriska parkering och sedan bar det iväg! Hej, vad det gick idag! En riktigt perfekt körning igen! Jag blir så arg att jag inte gjort det här förut! Det är ju super kul!! Och om någon ska få mig att fixa "det rosa kortet" så är det Mia! Hon får in mig på "rätt tänk" på en gång och idag fick jag en liten present när lektionen var slut. En flaska glögg! Det är nog inte varje dag körskole-elever får glögg av sina lärare. Men det fick jag!

Nu ska jag gå och sussa. I morgon är det "MammaveckorFredag"! Tjoho!

KRAM

Allmänt | |
#1 - - Stolt Gudmor:

Åhhh!! Duktiga duktiga Stellan!! PUSS från Gudis

Upp