Lugn helg

Nu är jag tillbax! Jag och Mr J har haft en jätte mysig helg och datorn har i stort sett varit avslagen hela tiden. Mycket skönt! Men nu är det vardag igen och det innebär såklart att jag ska bli lite bättre på uppdateringar..=)

Igår satte vi upp nya gardiner i köket och jag gjorde en liten rensning i Prinsen rum. Måste ju liksom göra lite plats åt de kommande julklapparna! =)
På eftermiddagen åkte vi hem till Svärmor och Svärfar där vi firade alla pappors dag såklart! Vi åt gudomlig mat och det var en mysig kväll.

Jonas blev jätte glad för sin present! Vi har redan spikat upp den i vardagsummet!



Visst är den fin?! Det är en canvas tavla av ett fotografi från Kreta. 40x40 cm.

Snart ska jag iväg och köra lite bil i Mörby. Mamma möter upp mig och Stellan vid tåget och sedan får mormor och barnbarn fördriva lite tid samtidigt som jag gör gatorna osäkra i de fina områderna.. hehe..




Stella har för övrigt fått värdens bästa balans. Så fort hon står själv börjar hon dock skratta så mycket att hon tappar balansen igen..=)

So Long!

Allmänt | |
Upp