Ond arm

Prinsen var så duktig! Han blev rädd och försökte rycka bort armen, men sköterskorna var duktiga och gjorde det snabbt. När vi gick därifrån så gjorde han det väldigt klart att han INTE ville ta en spruta till i hela sitt liv.. Det kändes lite jobbit när jag var tvungen att berätta att det kommer en precis likadan spruta igen om bara 3 veckor.. Men om både jag och pappa skulle vara med då, så gick han väl med på det till slut..=)
Idag är armen öm och vi lyxar till det med att han får vara ledig idag. Just nu förbereder han Monopol på vardagsrumsgolvet. Jag har sagt att det spelet klassas som "vuxenspel", men han vill ändå spela en omgång. Känns lite svårt att förklara reglerna, men det ska nog gå bra. Får kanske dra lite egna varianter på husköp och så vidare..=)

I eftermiddag ska jag, Mr´J och Stella ta våran dos av grisvaccinet. Hoppas att vi inte drabbas av feberfrossa och liknande. Känns lite halvjobbit om hela familjen skulle ligga och grymta i sängen i morgon..

Hoppas att ni får en fin dag!

KRAM

PILLAN! Jag orkar inte stirra på mobilen längre. Skicka det där meddelandet om att ni är på väg till BB nu! AAhhh!

Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Jag hoppas verkligen SMS:et kommer snart! JAG e rätt trött på det här också ;) PUSSSS

Upp