Regn? Snö?

God Morgon!

Sov som en klubbad säl inatt. Men ändå var jag onaturligt trött när väckarklockan ringde.. Konstigt det där.
Det blev ingen körlektion igår. Det hade blivit lite fel i bokningen. Jag och Peter som sitter i receptionen var överens om att lektionen skulle vara i Åkersberga. Men problemet var att Kerstin som skulle hålla i lektionen satt i Mörby och väntade på mig i tron om att det skulle vara en stadslektion.. Tokigt det blir ibland. Men det var faktiskt ganska skönt att få vara hemma en kväll den här veckan, så ingen större panik inte. Ikväll blir det Riskutbildning i 3 timmar. Vi ska tala om alkohol, droger och trötthet i trafiken. Ska bli intressant!

Nu kommer snart Therese hit på en kopp kaffe. Planen var egentligen en långpromenad, men med tanke på det inte allt för charmiga vädret så blev det onyttigt istället! =) Inte mig emot!

Fixade fars dag presenten igår. Är galet nöjd! Självklart lägger jag upp bild på presenten på Söndag!

KRAM

Allmänt | |
Upp