Vart tog den söta lilla flickan vägen?

Jag tror att någon har varit här och bytt ut min Stella till någon annan Stella som ser likadan ut. Men en lite "ondare" Stella. Herrejisses vilket gnäll det är. HELA TIDEN! Ja,ja.. Det hör ju till åldern säger dom.. Men skulle du springa på den "riktiga" Stella någonstans kan du väl försöka locka hem henne igen? Du kan hälsa att jag har majskrokar och jätte god välling!

Helgen har som sagt varit hur härlig som helst! Fredagen var härligt lugn! Det var jag och min snygga man. thaimat som hemlevererades. gott vin. kortspel och bra musik. Vi satt på golvet på en massa filtar och kuddar och Tv´n stod på, fast utan ljud. Visst var vi dödligt trötta redan vid nio-tiden, men vi höll oss vakna lite längre än det i alla fall! =)

När vi hämtade Stella hos mormor på Lördagen var jag och Jonas mer blödiga än hon. Dom hade haft det toppen och Stella mådde bra av att få hänga lite utan morsan och farsan..=)

Efter ett besök i Sollentuna Centrum och fika hos svärföräldrarna åkte vi hem. Jag bytte bara om för att sedan cykla upp till TR på tjejkväll! Det blev precis så som det ska vara. Tjatter, fnitter, skvaller och känslor. Jag gillaré!

Igår var det lugna stugan här hemma. Inga storartade projekt utan lite spagetti och köttfärssås till middag och soffhäng.

Idag ska Prinsen ta vaccinsprutan så jag är redo att gå upp till skolan och hålla handen. Men jag vet att han klarar det galant! Han är så duktig min kille!

Kram på länge!



Lördag förmiddag! Kände mig som en vampyr som skulle smälta av solen. Så ovan är man alltså. Läste någonstans att Stockholm bara hade haft 3,5 soltimmar på hela November innan i Lördags. 3,5! Det är ju helt galet!



Skulle kunnat vara ett kort på min systerYster 1977. Samma piano. Samma kläder. Man får bortse från Stellas ständigt rynkade näsa. En sådan hade inte Maja. Mycket fint tycker jag!


Hela Stella är iklädd hemsytt alster. Kofta, byxor, tröja, skor och halsduk är mormors verk. Fint va?! =)



Trist att jag inte lyckades "vända" filmen. Men hon är söt från sidan också..=) Observera att hon läser noterna på blindskrift! Imponerande! =)

Allmänt | |
#1 - - Tezzi:

Låter som om du haft en toppenhelg! :)

Upp