Bin Ladin Partaj?

Förlåt för en bloggfri dag! Men jag har haft fullt upp med en höggravid Pilliluttan, bakning av kanelbullisar och myspys med min lilla söta, mellansöta och stora söta.
Nu sitter vi i soffan, äter popcorn, tar ett glas vitt och tittar på IDOL. Barnen sover och vi njuter av Fredagslugnet.

Igår hittade jag en ytterst tvivelaktig notis i en av sveriges skräp-skvallertidning.. Titta och fundera. Kan det vara Idé torka på redaktionen måntro?



Jag vet inte hur det funkar i sand bunkern eller i grottan eller vart han nu håller hus den där Bin Laden, men jag har svårt att tro att dom skakar rumpa till Whitney Houston med en drink i handen och drömmer sig bort till en fantasi-relation med popdrottningen... Eller vad vet jag...

FÖRESTEN! I MORGON ÄR DET KÖRSLAGET OCH NI VET VÄL OM ATT NI SKA RÖSTA PÅ TEAM RIGO?

HÄR FÅR NI LITE INFORMATION OM HUR NI GÅR TILL VÄGA:

SMS:A  RIGO TILL  72400
ELLER
RING 099-402 06

TREVLIG KVÄLL! =)
Allmänt | |
Upp