Dålig idé.

Okej. Det var nog inte så genomtänkt att försöka plugga körteori med två barn hemma. Den ena vill riva sönder alternativt äta upp alla böckerna, den andra är så nyfiken på vad alla vägmärken betyder och frågar frågor HELA tiden. Dessutom frågar han frågor som jag inte kan svara på. För jag har inte kommit till det kapitlet än!
Det hela slutade i två barn i stora tårar och en genomsvettig mamma som nästintill slitit sitt hår..
Prinsen är mest arg för att man måste vara 18 år för att få ta körkort. Han tycker att man åtminstånde kan gå i trean!

Nej, jag ger upp och går till skolan och hämtar en upp en kompis till Sebbe. Tänk att det ibland kan bli lugnare med tre barn istället för två...

Allmänt | |
#1 - - Jessica:

Haha :-)

#2 - - Carro:

Låter körigt (haha, den var inte ens meningen).

Om du hade väntat ett litet tag till hade du och Sebbe kunnat gjort det till en son-mamma-aktivitet och tagit körkort samtidigt...



Och apropå förra inlägget; Sunes jul är bäst!

Min kusin och jag såg den säkert tio gånger i somras. Det är kvalitets-barnprogram!!!

Upp