Fredag!!

Lovely! Idag är det Fredag och idag ska jag och Prinsen gå på Bio. Ska bli Fabulöst!
Vi ska snart bege oss in mot stan, och på Östra ska vi lämna över Stellan till Mormor som får agera barnvakt medans jag och Sebbe roar oss friskt! Vi ska se "UPP" i 3D. Ska bli spännande och se hur länge Prinsen orkar ha dom där pappersglasögonen på sig..=) Men kul ska det bli! Popcorn och hela balletten! =)

Vet ni vad jag fick göra igår? Jag körde bil inne i stan! Alltså inte i Åkersberga City, utan i den STORA staden..!! Det var hur kul som helst och jag skrattad nästan hela tiden! På riktigt! Det var enkelriktade gator, Rödljus, cyklister från helvetet och en massa annat skoj! Fick även äran att lära mig fickparkera! Detta fick jag ett klart godkänt på eftersom jag gjorde det så exemplariskt! =) Jag är mycket stolt! I morgon ska jag och Mr´J på handledarutbildning och efter det kan jag även få brilljera lite i vår egen bil! =)

Nu måste jag få på alla barn sina kläder och skutta till tåget!

Hoppas att ni får en härlig dag!

//Julia



-Har jag nått på läppen?

Allmänt | |
Upp