Fredagshäng

Åh, filmen var kanon hörrni! Vi startade med lite Mc-donalds. Vi tog två Happy Meal med oss till Sergel-Salongen och där satt vi länge och tittade på folk..



När vi ätit färdigt var det fortfarande ganska långt kvar tills filmen började, så vi tog oss en titt på alla filmer som ska komma eller visats under hösten..



Sedan satt vi där inne i salongen med våra tjusiga 3D-glasögon. Prinsen tyckte att det var lite läskigt ibland, men det berodde mest på det höga ljudet.. Jag fällde en och annan tår åt den fina kärlekshistorien. Den var väl sevärd!



När bion var klar tog vi oss en liten promenad inne i stan. Både jag och Bus tyckte att det var ganska skönt att slippa dra runt på vagnen med lillasyster..



Vi hamnade här.. Otippat va?

När vi sedan skulle hämta upp Stellan, så blev nog Sebbe lite avis.. Han ville också mysa med mormor. Så så blev det. Sebbe stannade kvar över natten och jag fick bara "byta" barn i hallen..=)

Nu ligger jag och min fina karl i soffan och tittar på IDOL. Vi har ätit smarrig middag och tagit ett gott glas vitt..=) Stellan sover sedan länge. Livskvalitet! =)

KRAM




Allmänt | |
Upp