Höst, Liberopojkar och rött!

Nu har jag och Stellan varit på promenix! Det är verkligen höstväder ute. Stark sol, kalla vindar och frisk luft. Även fast vår och sommar är min melodi, kan jag inte stå emot att njuta av höstens kyla. Tycker så mycket om att bli röd på kinderna och andas frisk och kall luft.. Men det här lär jag ångra när vi närmar oss Januari/Februari.. Fy bubblan vad jag brukar bli deprimerad då.. Just på grund av mörkret, den kalla vinden och de röda kinderna...=)



En promenadsugen mamma och en lite mindre nöjd bebis...=)



Här är mitt place! Idag bokade jag in ännu fler körlektioner och en handledarkurs till mig och Mr´J! =)



Varje gång jag köper blöjor vill stella gärna ha dom i knät. Hon känner nog att det är hennes blöjor och hon skiner alltid upp och smeker dom ömt med sina händer. Det kan ju även vara så att hon har en liten kärlek till pojken på paketet...



Hon tycker att jag stör henne och "pampers-pojken" med allt mitt fotograferande..



Länge leve barnavdelningar! Hittade den här scarfen och nyckelringshjärtat på KappAhl. Nu ska jag försöka trixa till ett halsband av hjärtat. Det kommer att bli kanon det här tror jag..

LÖV

Allmänt | |
Upp