I´m Back!

Åh.. Vilken känsla att äntligen kunna komma ut på nätet igen! Men vad mycket uppdatering det blev! Jag har läst bloggar och liknande nu så ögonen svider..=)

Men strax ska jag ut och promenera i det fina vädret! Jag ska fika med de två P:na. Pillan och P. Ska bli trevligt!

Men hörrni! Vilken Lördagskväll det blev sist! Höll på at trilla av stolen av nervositets-stress.. Men hoppsansa vad skoj jag och CataLina hade i publiken! Skrattade mycket och bedömde ännu mer..=)


(Catalina, varför försvann texterna jag skrev in i collaget? och hur "roterar" jag bilderna så att collaget blir "stående?)



Innan vi begav oss in till Frihamnen och inspelningen så fotograferade ju CataLIna Stellan och här är två smakprov.. Hon är ju sååå duktig!





Nu måste jag rusa iväg, men vi ses garanterat lite senare!

KRAM

Allmänt | |
#1 - - Jessica:

Verkligen super super fina bilder på Stella!!! Hon är sååååå söt!!

#2 - - Cat S:

vet inte varför texten försvann... men när du ska göra stående kollage... när du är inne på första kollage-sidan där du väljer hur bilderna ska vara så finns det en liten bild på vänster sida där du har en liggande & en stående bild... en av dem ska du klicka på för att få kollaget stående.. =)

#3 - - Elin:

Äntligen!! Det va på tiden! :)

#4 - - Tezzi:

Wow vilka fina bilder på Stellan! :D

Upp