Mobilresning..

Man är ju bara för dålig på att tömma mobilen på alla fina bilder som liggerdär och "skräpar", men nu har jag gjort det och här kommer ett axplock av vad jag fann...=)




Fick syn på denna vackra skapelse häromveckan.. Blev nästan lite sentimental.
Saknar alla raceråk som tonåring..



Tandtrollet! =)



Snyggot i familjen.



Syskonbus i affären!



Stella testar sin nya fina overall! =)



Prinsen hittade en massa spännande inställningar på mobilen..



Stella sitter nu endast på rumpan i högst 1 minut, sedan är det dags att försöka ta sig framåt.
Men hon kommer inte längre än till denna position..



Ett helt vanligt kakfat hos Mormor mona.. Detta ska man alltså inta EFTER man ätit middag OCH efterrätt.. Men, jag klagar INTE! =)



Nu kan man hitta damen sisåhär efter sömnpausen.. Dags att sänka ner madrassen tror jag..

Nu har Stellan suttit i sin "bajsposition" och gjort det hon ska. Nu ska vi gå till Centrum och handla lite. Funderar skarpt på att baka något idag också, men har inte bestämt mig för vad än.. Hmm uppföljning kommer..

KRAM

Allmänt | |
#1 - - Elin:

En massa fina bilder, det gillar vi!! :)

#2 - - Barbamamma:

Jag vill följa med till mormor Mona =)Du måste få ett recept på den supergoda fisken!

Kraaamen

Upp