Morgonstund

Det här med att ha en 6-åring hemma på höstlov är väldigt mysigt. Dock resulterar det i att bloggen ligger lite i lä.
Vi har det i alla fall härligt mysigt här hemma!

Igår hade jag körlektion och den gick sådär. Lärde mig dock att parkera riktigt snyggt, men själva körningen gick inge vidare. Hade blivit lite ringrostig efter att inte ha kört på 1½ vecka.. På kvällen var jag på Teorilektion. Det var jag och 25 stycken 18-åringar. Det var en spännande upplevelse. Alla hade likosm fixat till sig inför detta. Härliga håruppsättningar, mycket smycken och pansarmask av smink. Jag satt i mjukisbyxor, smutsigt hår, matfläckar på tröjan och helt slut efter cykelturen dit. Men den var intressant och jag tror att jag kommer lära mig mycket genom detta forum.

Nu ska jag leka med spinelmannengubbar..

Här kommer lite bilder från helgens bilfärd. Själva besöket i bilder får ni nästa gång jag har tid..=)

Allmänt | |
Upp