Ny familjemedlem!

Låt mig få presentera.. Fisken FIRRE! (första kvarten i våra ägor kallades han Proppis, men Prinsen ångrade sig, så nu heter han Firre istället..)

Visst är han fin? Han bor nu tillsammans med Sebbe i hans rum och han är mycket stolt. Hans egna husdjur!

(billigt och bra också.. 50 riksdaler! Och knappt äter den heller!)





Nu har vi ätit torskfilé i skagensås och nu ska jag packa! Snart drar vi! =)

KRAM

Allmänt | |
#1 - - Barbamamma:

Ååå, nu saknar jag Gurra! Jag får komma och pussa lite på Firre ;)

#2 - - Carro:

Julia, jag vet inte, men nog känns det lite konstigt att se bilder på eran fina lilla Firre och i nästa mening höra att ni ätit torsk...

Hoppas ni inte berättade det för Firre.

Trevlig helg!

#3 - - Tezzi:

Vilken fin! :)

#4 - - Syster yster:

Håller med Carro. En väldigt otäck övergång.



(Känns som den gången jag och C åt suschi samtidigt som vi tittade på Hitta Nemo - inte lika gott längre...)

Upp