Redo?!

Idag har jag mycket att stå i. Fast, kanske är det inte så mycket när jag tänker efter?
CataLina kommer ut efter lunch och tar då med sig sin braiga kamera. Hon ska ta finfina kort på Stellan! Kolla in hennes blogg så får ni ett hum om hur duktig hon är!
atctas.blogg.se Tanken var väl också att prinsen skulle vara hemma, men det gick inte att ordna, så han får vara med nästa gång!
Jag ska muta Catalina med middag oxå. Innan vi ska ta oss in till frihamnen och inspelningen. Ska bli såå kul! Vi ska fixa plakat och låta en massa! Vi får hoppas att mannen min kan uppdatera matchen via sms..=)

Ni glömmer väl inte att rösta?? Här kommer veckans nummer:

SMS:a RIGO till 72400  eller RING: 099 402 02

Vill ju hellre få uppleva en fortsättning än ett avslut när man är på plats! =)

Jag litar på er OCH det hänger på er.

//J
 

Allmänt | |
#1 - - Tezzi:

Vilken snygg vinst över andreas lag! Hejja hejja! :)

Upp