sovmorgon och stressbollar

Datorn är kvar. Än så länge! =)

Idag är jag fasligt trött. Stellan hade en liten lekstund mellan kvart i fyra och fem. Härlig tidpunkt för lek och stoj visst? I och med detta så försov vi oss också. lite som pricken över i:et. Vi vaknade halv åtta och det blev därav en snabb frukost och sedan iväg till skolan. Idag har vi också haft utvecklingssamtal med Prinsens fröken. Det gick väldigt bra och Prinsen fick mycket beröm. Han är duktig på att arbeta med skoluppgifterna och tar instruktioner galant. Däremot är samlingarna lite svårare, när man måste sitta still.. Men nu har han fått en stressboll som kanske kan få honom att sitta still i fem minuter i alla fall..=)
Nu ska jag packa i Lillskorpan i vagnen och bege mig till centrum. Varenda blöja i det här hushållet är slut och jag känner på mig att en rackabajsare är på ingång.. Sedan bär det av till skolan och hämta upp storkorven med kompis för lite mera lek här hemma!

Kram på er!

Allmänt | |
Upp