Tröttmössan

Så vart det kväller ännu en gång. Dagen har varit full av nöjen, sysslor och vardagsgos!
"Daten" med Pilliluttan gick strålande och jag fick inte bara smarrigt kaffe, utan super smaskig lasange också! Bugar och bockar! Efter en rask (och varm!!) promenad hem, med en toksovandes Stella i vagnen var det dags att hämta upp 6-åringen. Idag ville han inte alls följa med hem och ropade från "skogen" när jag kom gående på gården: "- Mamma! Kan du hämta mig halv fem istället??!" Jahopp. Så populär var man idag. Efter 20 minuter sittandes i sandlådan och vänta fick jag till slut locka med att ta med grannpojken också. Då sprang han minsann hela vägen hem..=)

Nu har mina fina man kommit hem och middagen är äten. Barnen sover och Desperate Housewives startar snart. Fint  så! Som Miss C brukar säga.

Sussa gott fina vänner!



Stellan hänger i soffan hos Familjen D.



När jag och Pillan smaskade mummalängd så fick Stellan äta gröt. Men lika glad för det är hon! =)

PS: Tjyvade bilderna Pilliluttan.. Busigt va?

Allmänt | |
Upp