Vad göra?

Tjollahopp!

Har stor idétorka! Vill hitta på något med Prinsen idag. Han har ju trots allt höstlov. Hade så gärna velat gå på bio eller liknande. Men eftersom vi har lilla Stellan hemma också, så blir det lite svårt.. Simhallen hade också varit skoj, men det blir också lite knöligt..
Hade jag bara haft mitt körkort klart (eller barnvaktsmöjlighet 24 timmar om dygnet..), hade jag slängt in alla barn i bilen och åkt upp till pappsen i Dalarna. Åhh, Det hade varit mysigt!
Föresten har tokfamiljen där uppe köpt ett nytt hus och bestämt sig för att flytta till Dala Järna efter jul! Jätte spännande! Fast oj, vad jag kommer sakna deras fantastiska källare i Siljansnäs..=(

Nej, nu ska jag kasta mig in i duschen och göra mig beredd till Prinsen stormar in genom dörren!

KRAM



Allmänt | |
Upp