hattfnatt, nio soldater och lunchmöte

God morgon, God morgon!

Gårdagen var fantastisk! Vilken stämning! Alla hattar satt där som skulle och humöret var på topp!
Mr´J lämnade av mig och min bäverhatt vid halv sju tiden och vid tio fick jag skjuts hem av Katalina med karl.
Då låg alla barn och sov och mannen min satt i soffan. Det hade gått galant att både hinna med Lördagsmys med prinsen och få lillkorven i säng utan allt för mycket skrik. Kändes så härligt att höra!

Idag ska vi till Solna och luncha med Mr´J storasyster och familj. Det ska bli kul! Det var länge sedan vi sågs nu så det är på tiden!

Här kommer lite kort från de närmsta dagarna. Och igårkväll såklart! =)

PUSS



Prinsen fick med sig en whiteboard tavla hem från skolan. Han ritade de 9 soldaterna på den..



Man måste ju skriva namn på sina teckningar...



Slutresultatet! Visst blev den fin?!



Miss C hade klass igår!



Söta Cär!



Märi var fantastiskt i sin tighta dress!



Två eleganta damer..



En HajHatt och en BlomHatt..



Lina mindes gamla härliga tider!



Snorpan myser i soffan..=)


Allmänt | |
#1 - - Cat S:

men du.. jag stavar ju med C..... ;) fan såg u polisen när jag släppte av dig?! Jag blev sjukt skraj att jag gjort något fel :) haha

#2 - - Tezzi:

Vilka tjusiga hattar ni hade och vilka fina soldater Sebbe gjort! Tilde fick också en sån där och hon är så stolt över den.. Det ska ritas och skrivas nästan heeeeeeela tiden på den.. :)

Upp