Duschflickor!

Hur många hushåll har fax hemma? Jag vet at pappa har en, men jag tror nog inte att han använder den allt för ofta direkt.. Idag blev vi i akut behov av att faxa ett dokument till Mr´J`s gamla hyresvärd och då står man liksom på backen. Visst, nästan alla arbetsplatskontor har ju fax, men en elektriker i en rullande bil och en mammaledig lat morsa har ganska svårt att "akutfaxa" saker och ting.. Men jag och Stellan tog en promenix till Statoil och ibland är det toppen att vara stammis på bensinmackar! =) Jag fick gärna låna deras faxmaskin och nu slipper vi tänka på det i fortsättningen.

Idag premiär duschade jag och Stellan ihop! Det var väldigt mysigt! Vi satt på golvet och slog med händerna på golvet. Det tycker Stella är roligast. Vi slår och klappar allt var vi kan. Och så skrattar i. Det är livskvalitet!

Nu ska jag göra lite middag för at sedan cykla bort till körskolan. Ni vet, ikväll ska det brummas bil igen! Jihaa! =)

KRAM

Allmänt | |
#1 - - Kicki:

Var är den andra duschbruden???

Visserligen är den sötaste fångad på bild.



Kram

Upp