Fredagsplanering

God Morgon God morgon!

Så var det äntligen Fredag igen och i vanliga fall brukar dessa fredagar vara lite trista och grå eftersom Prinsens pappavecka startar, men han ska vara här tills i morgon! =) Fantastiskt! Så ikväll blir det Fredagsmys igen och det är det bästa Prinsen vet! (Förutom Lördagsgodiset såklart...)

Idag ska jag fortsätta plocka lite hemma, gå till körskolan och betala nästa veckas övningskörnningar (!!!), handla och googla på hur man fyller en hel kyckling med godsaker som mina herrar i huset ska förtära till middag..=)

Helgen blir lugn och det känns skönt. Ser fram emot att få kramas med min man, eftersom han jobbat så mycket i veckan.

Nu ska jag hänga tvätt!

KRAM

PS: Körskolan tror att jag bara behöver 4 körlektioner här på Bergas småvägar. Efter det anser dom att jag ska ta mig, körandes i en riktig bil, hela vägen hem från Mörby...! Hur ska detta gå? Förstår dom att jag ALDRIG suttit i ett förarsäte innan? Herrejesus..



Är det här något att skylla på när jag krockat körskolans alla bilar?


Allmänt | |
#1 - - Kungen på Klippan:

You can do it!



Härligt att du är ute och rattar i trafiken!

Du ska veta att din man körde hejvillt när han var nykläckt. Det värsta var nog när han körde upp åt fel håll på E18, han använde avrampen som påramp!

Upp