God natt!

Oj, oj, oj.. Nu är jag helt slut. Första delen av dagen var väldigt lugn och harmonisk. Stellan sov mest och jag och Prinsen hade TV-spels turnering och tittade på andra Harry Potter filmen. Vi har just nu ett Harry-maraton i familjen..=) När dumburken stängts av, var Prinsen helt uppe i trollkarlsvärlden och det blev till att börja skapa trollspön och kappor. Helst ville han ha en hatt som han kunde trolla fram Stellans godsedjurskanin ur, men jag hittade inget bra alternativ förutom vintermössor eller min "Svetlana" mössa. Det tog inte lång tid innan gårdens alla barn stod på kö och också ville ha häftiga trollspön. Japp, så det var bara att använda upp alla blompinnar så var alla nöjda och glada! =)
Sedan blev det en stressig och snabblagad middag innan Prinsen skulle iväg på fotbolssträningen. Så fort Prinsen gått utanför dörren satte Stellan igång med en härlig bajsfest! Hej och hå vad det pruttades! Jag försökte under tiden fortsätta min städning av badrummet, men hann bara till hälften, så nu glänser i alla fall två väggar av fyra! =)

Nu ligger alla barn där dom ska och Mr´J är på väg hem från en LÅÅÅNGG dags arbete. Han är så duktig!

Sov gott alla fina. Det kommer jag att göra!






Världens sötaste syskonpar i väntan på att doktorn ska undersöka Stella på BVC...=)

Allmänt | |
#1 - - Elin:

Du har så fina barn!! :)

Upp