Inställt

Hade tänkt att premiär gå till öppna förskolan idag men nu har Tullan fått en massa gult gegg i ögonen, och även om jag inte själv tror att det är ögoninflammation utan bara "förkylningsgegg" så vill jag inte klampa in där med alla bebisar och föräldrar. Vi får helt enkelt vänta tills nästa vecka. Det går nog ingen skada på Stellan att få vänta med att träffa sina blivande dagiskompisar..=)
Istället går vi på en promenix i det än så länge fina vädret. Ska köpa en liten present till Mr`J som finns i affärerna idag. tror att han kommer att bli väldigt glad, även om han skulle köpa det själv säkert i morgon om jag inte hann före..=)
Kan även skryta lite med att jag redan köpt 3 julklappar!!
Känner att vuxenpoängen bara smattrar in, men eftersom jag redan sitter med två barn, radhus och volvo så har jag slutat räkna mina poäng.. =)

Börjar även bli lite nervös inför första körlektionen som går av stapeln om 1 ½ vecka.. Men ack vad skönt det ska bli när det äntligen har satt igång!

Nu ska jag äta frukost. Mors!

Allmänt | |
#1 - - Barbamamma:

Visst e julklapparna till mig?? Visst??

Upp