Prinskorv och pianospel

Konstigt det här. Dessa veckor när Prinsen är hos pappa känner jag mig omotiverad till att blogga. Vet inte vad det beror på riktigt, men jag blir liksom lite halv och jag tror att han tar med sig min dos av fantasi också när han åker..
I morse gick jag i alla fall till skolan och skulle lämna av hans skolväska som blev kvar här i helgen. När han såg mig och Stellan sprang han fram och förbi mig. Han ville känna på Stella som han sa. "-Jag har nästan glömt bort hur hon känns" sa han. Riktigt gulligt va?! Sedan påminde han mig om att det bara är två dagar kvar tills nästa fotbollsträning och bara tre tills han kommer hit igen. Det tyckte jag lät finfint!

Igår kände jag mig piggare på förkylningsfronten, men idag tycker jag att det känns värre igen. Suck. Måtte jag bara bli piggare till helgen! Då ska min lilla guddotter-huligan ha 3-års kalas och "Pudelrockar-P" har 25-års partaj på kvällen. Eftersom vi har båda barnen hemma, så blir det inte ett så långt besök på partajet, men det ska bli skönt att få fylla på "kompis kontot". Dresscode för kvällen är: Hatt. Kan bli hur spännande som helst. Det är dessa tider man önskar att man jobbade kvar på dagis. Utklädningslådorna är guld värda för dessa tillfällen!

//J



Titta vad musikalisk hon är! Fast i julklapp önskar hon nog sig ett trumset (ni som vill uppfylla hennes önskningar är inte välkomna..) Hon gillar liksom även "dunket" när hon slår uppe på pianot också..

Allmänt | |
#1 - - Barbamamma:

Hon är fantastiskt duktig! En ny Wells tror jag!

PUSS

Upp