Prinskorv

Vuxenpoängen står numera i totalt max. Jag har precis överlevt mitt första föräldramöte i skolans lokaler. Det gick finfint! Hade Stellan med mig, och denna lilla gudagåva till unge var glad HELA tiden! Hon satt alltså i mitt knä i 1½ timme samtidigt som äldre damer pratade sig sönder och samman. Hon gäspade och pratade lite för sig själv, men hon störde inte. Mycket nöjd.

Fick några bonus timmar med Prinsen idag också! Det var så underbart, när jag kom till skolgården ser jag honom leka i skogen och ropar på honom. Han ser mig och börjar springa mot mig. Han slänger sig om min hals och fullständigt skriker ut: -Åh Mamma!! Jag har saknat dig så! Varje dag!!
Jag stod där och var så nära till blödiga mamma tårar att jag var tvungen att behärska mig. Den lilla (stora) korven är verkligen min! Blir så vansinnigt lycklig att få dela mitt liv med honom! Usch. nu blir jag nästan blödig igen. Men jag måste passa på att njuta och verkligen krama tillbaks dessa gånger man får så hjärtliga kramar, för snart står han väl här i köket och brer upp hela limpan med bröd, ordnar skidbacke i osten och "mummel-skriker" - vart f*n är mjölken??
Och kramarna får jag leta i himlen efter.

Jag har det riktigt bra hörrni. Riktigt bra.

KÄRLEK


Allmänt | |
#1 - - Tezzi:

Åh, sådana där mottaganden när man kommer för att hämta de värmer gott dom!! :)

Upp