Psss

Sitter i köket. Huset är helt tyst. Ni vet så där tyst att man nästan får ont i öronen av tystnaden. Konstigt. det är väl nu jag ska "passa på att njuta". När ett barn är ute och leker och det andra ligger i sin säng och sover. Mannen är på väg hem och diskmaskinen är urplockad. Men att "passa på och njuta" är inte riktigt min grej tror jag. Jag blir galet uttråkad och rastlös av detta. Så nu sitter jag och planerar en Malmöresa inom kort! Har varken talat med mannen min eller dom jag ska besöka än, men min reskompis Miss C och jag är informerade och galad över detta! =)

Nu ska jag fortsätta fundera ut hur jag ska göra med den hela kycklingen som ligger i köket.. Sen blir det Fredagsmys med Idol för mig och tredje Harry Potter filmen för Prinsen.
Helgen har startat! =)


Allmänt | |
Upp