Rörigt...

God Morgon. Eller God Natt, eller trevlig middag..
Jag har inte så stor koll idag faktiskt..=) Stella blev helt genomförkyld igår igen och alla hennes andningsvägar fylldes upp av snor och slem. Så när det var dags att krypa till kojs så behövde jag bara ligga ner i 10 minuter innan jag förstod att natten skulle bli lite rörig. Jag hoppade då ner till soffan med lakan, täcke, kuddar, snorpapper, Snorsug,och Stella. Så här nere har vi spenderat natten. Det har gått bra och Stella har inte gnällt så mycket faktiskt. Mr`J fick dåligt samvete i morse, men jag tycker att det är viktigare att han får sova gott när han ska jobba hela dagen lång!

Hörrni, ikväll smäller det! 17:20 sitter jag i bilen. Wihaa..=)

Hoppas att ni får en härlig dag!

KRAM

Allmänt | |
#1 - - Barbamamma:

Å nej! Krya på lilla Stellan!

Och DU... LYCKA TILL IDAG!!! Det kommer gå galant ;)

Pussen

Upp